MyTimetable

Aanpassingen nieuwste versie My Time Table

Op vrijdag 19 oktober is een nieuwe versie van My Time Table in gebruik genomen.

De belangrijkste aanpassingen zijn:

  1. Probleem met Google Calendar zou opgelost moeten zijn. Dat werd zeer waarschijnlijk veroorzaakt door uit Excel gekopieerde tekst in SPlus, daar hebben ze bij EVEOH een oplossing voor gevonden
  2. Dubbele zalen: alle zalen staan er nog maar één keer in. Bij WA 1 en 2 is dat nog niet goed gegaan. Alle Activiteiten uit WA 1+2 worden ook getoond in WA 1 en WA 2 (goed), maar alle Activiteiten die alleen in WA 1 of WA 2 plaatsvinden, worden ook in WA 1+2 getoond. Advies (vooral voor gebouwbeheerders) lijkt dan ook: kijk niet naar WA 1+2, als je alleen naar WA 1 en WA 2 kijkt, zie je alle Activiteiten in die zalen
  3. Filteren: kan nu op 2 posities i.p.v. 3. Dat is vooral bij zalen prettig. Bovendien kijkt MTT bij het filteren nu alleen nog maar naar de Beschrijving en niet meer ook naar de Naam
  4. Uitrusting: die is toegevoegd, onder ‘Locatieweergave’. Let op: dit werkt nog niet bij ‘Lijst op locatie’ en ‘Beschikbaarheid’
  5. Blokken en Activiteiten: de juiste Activiteiten worden nu getoond bij het selecteren van een Blok
  6. De zaalcapaciteit is toegevoegd als je een gebouw selecteert
  7. Niet getagde Studentensets worden niet weergegeven bij het toevoegen van een Module/Studieprogramma
  8. De helppagina is verbeterd, met name op het gebied van exporteren
  9. Mogelijkheid om grootte iCalender feeds te beperken