Nieuwsberichten

Onderhoud mbt inlogproblemen Blackboard succesvol afgerond (5 februari)

Het eerder aangekondigde onderhoud is op 5 februari succesvol afgerond. Mocht u de komende tijd toch weer dezelfde soort inlogproblemen ervaren, meld dit dan a.u.b. bij de ICTS servicedesk.


Vorige berichten


30 januari

Eerder hebben we hier gemeld dat er gewerkt werd aan een structurele oplossing voor de inlogproblemen in Blackboard. De stand van zaken is nu dat een oplossing beschikbaar is, en om deze toe te passen zal in de week van 4 - 8 februari onderhoud plaatsvinden. Daarna zouden de inlogproblemen niet meer moeten voorkomen.


10 januari

Het is de laatste tijd een aantal keren voorgekomen dat er problemen waren met inloggen in Blackboard. We doen ons uiterste best om de storingen (ook buiten kantooruren en in weekenden) zo snel mogelijk te verhelpen, maar we realiseren ons dat ze erg vervelend zijn voor gebruikers van Blackboard. De oorzaak van de problemen is bekend en ligt buiten Blackboard, en wel in de techniek die gebruikt wordt voor het inloggen op Blackboard. Er wordt uiteraard gewerkt aan een structurele oplossing en we hopen deze op korte termijn toe te passen. De verstoringen hebben geen gevolg voor de werking of inhoud van de applicatie Blackboard zelf. We zullen u op deze nieuwspagina op de hoogte houden van de stand van zaken.