Open Huis

OP ZATERDAG 3 JUNI HETEN WIJ IEDEREEN WEER VAN HARTE WELKOM OP ONZE PRACHTIGE groene CAMPUS TIJDENS HET OPEN HUIS: HET LEUKSTE UITJE VAN TWENTE GEORGANISEERD OP DEZE DAG VOOR JONG EN OUD.

Als je aan onze universiteit denkt, denk je vast aan studeren, werken en onderzoeken. Maar wat dacht je van een bezoek aan onze universiteit om samen met je familie of vrienden een idee te krijgen van hoe wij wetenschap en technologie benaderen? Dit is jouw kans om bij ons achter de schermen te bekijken. Tijdens het Open Huis kan je ontzettend veel doen. Denk aan workshops, rondleidingen, demonstraties, quizzen waarin bezoekers op een interactieve manier de mogelijkheden van wetenschap en technologie kunnen ervaren. Klik hier om te zien wat je kunt verwachten en/of je aan te melden voor updates via e-mail.