WELKOM BIJ UT IN DE MEDIA PRIJS!



bekerVanaf januari 2012 startte de afdeling Persrelaties van de concerndirectie Marketing & Communicatie van de Universiteit Twente met de UT in de Media Prijs. Elk jaar volgt de afdeling de media optredens van UT’ers op radio, tv, in kranten en bladen. Medewerkers en studenten zijn van harte uitgenodigd om hun uitingen in de media gedurende het jaar door te geven via deze website.


UT in de Media Prijs

Wat houdt de UT in de Media Prijs in? De afdeling Persrelaties van de UT houdt vanaf januari 2012 elk jaar een lijst bij van UT’ers die hun bijdrage in de media doorgeven. Iedere keer wanneer er een UT’er in het nieuws komt (krant, radio, tv, tijdschrift, internet) levert dat (gewogen) punten op. Vervolgens verzorgt de afdeling doorplaatsingen in de UT Nieuwsmail, facultaire nieuwsbrieven, facultaire websites, in de alumninieuwsbrief en op Twitter en LinkedIN.

De UT in Media Prijs stimuleert, dat resultaten van het wetenschappelijk onderzoek, dichter en vaker bij een breder publiek onder de aandacht komen. De mediatoppers worden elk jaar in het zonnetje gezet. We roepen iedereen op (WP’ers, PhD’s, medewerkers en studenten) hun media uitingen via deze website in te vullen. Graag ontvangen wij tevens het bewijsmateriaal (linkje of pdf).

Heb je interessant nieuws, maar je weet niet precies hoe je dit in de media onder de aandacht kunt krijgen? Neem dan contact op met de afdeling Persrelaties van M&C (persrelaties@utwente.nl).

Wij kijken uit naar je bijdrage.