M&C (NL)

Namens High Tech Human Touch zijn we in 2012 gestart met de TOUCH Campagne. Een campagne gebaseerd op de mensen die samen de University of Twente vormen. Gebaseerd op het visualiseren van de verhalen, de eigen content van onze universiteit. Een slim en breed toepasbaar concept. 

De (internationale) ambitie vanuit Vision 2020 vraagt om een aangescherpte positionering, meer naamsbekendheid en daarmee ook om een aangescherpt campagneconcept.


UNIVERSITY OF… 
Eigen content werkt, dat is gebleken uit de afgelopen jaren. Daarom is de kern van het University of… concept nog steeds eigen content. We willen daarnaast bouwen aan een sterk merk en staan voor waar we in geloven. Daarbinnen zorgen we dat verschillende initiatieven en (sub)campagnes elkaar kunnen blijven versterken om zo een langetermijneffect te bewerkstelligen. Met University of… kunnen we nog meer uitdragen en claimen wat onze identiteit voor ons betekent.


University of… 
- Geeft karakter aan het merk University of Twente
- Biedt ruimte aan alles wat de UT doet
- Is aansprekend voor grote diversiteit aan doelgroepen
- Weerspiegelt maximaal ondernemerschap – bij de UT gebeurt het!
- Geeft internationale allure – wereldwijde samenwerkingsverbanden
- Toont trots en lef
- Offline als online toepasbaar en kan zeer activerend worden ingezet

Wanneer je een communicatiemiddel in campagne stijl wil hebben kun je dit verzoek online indienen.

Enkele voorbeelden

Advertenties


Bussen


IJsbaan Enschede