De UT vindt het belangrijk dat nieuwe medewerkers zich welkom voelen en zo snel mogelijk integreren. Daarom organiseert HR regelmatig een introductiebijeenkomst. Voor de belangrijke zaken die geregeld moeten worden is een checklist gemaakt. In het introductieboekje staat veel praktische informatie over het werken op de UT.

Uitgifte medewerkerskaart

medewerkerspas

De medewerkerskaart wordt uitgegeven door LISA-Servicedesk.

De uitgifte van de medewerkerskaart alsook de uitgifte van de login-gegevens van je ICT-account vindt op één centrale plek plaats. Om in het bezit te kunnen komen van je medewerkerskaart en je login-gegevens, dien je je wel te kunnen legitimeren met je ID-bewijs.

WANNEER ONTVANG JE EEN MEDEWERKERSKAART?

Als medewerker van de UT ontvang je bij je indiensttreding een medewerkerskaart. Je kunt je hiermee legitimeren en gebruikmaken van allerlei faciliteiten van de UT. De medewerkerskaart is een strikt persoonsgebonden kaart, voorzien van je foto en je UT-medewerkersnummer (M-nummer). 
Het is niet toegestaan dat je de kaart door derden laat gebruiken. 

De medewerkerskaart beschikt over vele functionaliteiten, zoals:

  • Sportactiviteiten
  • Lenerspas Universiteitsbibliotheek
  • Toegang gebouwen
  • Follow-me printen

Om de medewerkerskaart te kunnen maken hebben wij een foto van je nodig. 
Deze wordt gemaakt door de medewerker van de LISA-Servicedesk. 
De medewerkerskaart wordt vervolgens direct voor je gemaakt. 

Ook voor medewerkers van het ITC wordt de uitgifte van de medewerkerskaart verzorgd 
door LISA-Servicedesk. 
Let op!  de inlog-gegevens voor het IT-account wordt wèl op de werkplek aangeboden. 

CAMPUSKAART VOOR DE MEDEWERKER

Naast de medewerkerskaart, heeft de medewerker recht op een CampusCard, een kaart voor sport en cultuur op de Campus! Je hebt de kaart ook nodig om lid te kunnen worden van de verschillende verenigingen. De CampusCard wordt bijgeschreven op de bestaande medewerkerskaart. 
De medewerker dient zich wel zelf te registreren via het Campus Card registratieformulier op de website van het Sportcentrum. Hier vind je ook meer informatie over het sport- en activiteitenaanbod.

PLAATS EN OPENINGSTIJDEN LISA-SERVICEDESK

De balie van LISA-Servicedesk is geopend van 08.30 – 17.00 uur. 
LISA-Servicedesk vind je in gebouw Citadel. De entree is op het O&O plein.
Voor vragen kun je contact opnemen met LISA- Servicedesk van het ICT-Servicecentrum, 

tel. 053 – 489 5577, of via mail LISA-servicedesk-ict@utwente.nl

Links