Kerstborrel

Aan de leden van de Faculty Club en de Noabers van de UT

De Stichting Faculty Club van de Universiteit Twente bestaat nu twee jaar. Dat wil het bestuur van de Stichting graag met u vieren.

Daarom nodigen wij onze leden en de noabers van de Universiteit van harte uit voor een kerstborrel in de Blomzaal en de Proffenbar van de Faculty Club (De Boerderij) op 22 december a.s. vanaf 17.00 uur.

‘Noabers’ dient in deze context te worden opgevat als de instanties, bedrijven en overheden in de Regio waarmee de Universiteit Twente relaties onderhoudt die functioneel zijn voor de maatschappelijke en economische ontwikkeling van de Regio Twente.

Na afloop van de borrel is er gelegenheid te dineren in het restaurant van de Faculty Club, waar naast de gewone kaart ook een speciale Kerstversie van het donderdagmenu (3 gangen onder de € 20,00*) verkrijgbaar zal zijn. Als u daarvoor belangstelling heeft kunt u zich tot woensdag 21 december opgeven voor het kerstmenu in het restaurant, telefoon 053 -589 2399.

Wij hopen u donderdag 22 december te kunnen begroeten.

Namens het bestuur van de Stichting Faculty Club,

Ineke Baas

algemeen directeur

* Kerstmenu 22 december 2005