UITNODIGING

Uitnodiging

De besturen van de TechnologieKring Twente, de Ondernemersvereniging Business & Science park en de Stichting Faculty Club nodigen hun leden van harte uit voor de maandelijkse

Business & Science-borrel

op 15 december 2005 om 17.00 uur

Weliswaar is deze maand voorzien in een ‘Business’ borrel en zou de borrel locatie derhalve aan de zuidkant van de Hengelosestraat zijn, maar vanwege de feestelijke presentatie en opening van de nieuwe productieruimte van

Micronit Microfluidics en de 30e spin-off van MESA+

een typische Business & Science-event, in de Faculty Club, is besloten u dit keer te verwelkomen in de ‘Proffenbar’ van de Faculty Club van de Universiteit Twente, gelegen op de tussenverdieping van de Faculty Club, als het ware op weg naar de Blomzaal.

Op de naastgelegen bovenverdieping van het Restaurant heeft tussen 16.00 uur en 17.00 uur de openingspresentatie plaats, zodat de aansluitende borrel van Micronit Microfluidics en MESA+ naadloos kan overlopen in de Business & Science-borrel.

Na afloop van deze presentatie zal Kees Eijkel, zakelijk directeur van MESA+, in de Proffenbar kort samenvatten wat het MESA+-event inhield en hoe dat bijdraagt aan de Business en Science co-operatie.

We verwelkomen u graag op 15 december.