UTFaculteitenEEMCSNieuwsWinnaars decentrale onderwijsprijzen EWI

Winnaars decentrale onderwijsprijzen EWI

Als opmaat naar de Centrale Onderwijsprijs, waarvan de finale in juni is, hebben de leden van de diverse studieverenigingen van de faculteit EWI hun stemmen uitgebracht en de winnaars van de Decentrale Onderwijsprijs bekend gemaakt.

De winnaars van de Decentrale Onderwijsprijzen, die hiermee deelnemen aan de verkiezing voor de Centrale Onderwijsprijs, zijn als volgt:

Verkozen door studievereniging W.S.G. Abacus:
Jasper de Jong

Verkozen door studievereniging I.C.T.S.V. Inter-Actief:
Rom Langerak en Klaas Sikkel

Verkozen door studievereniging S.A. Proto:
Erik Faber

Verkozen door studievereniging W.S.G. Isaac Newton:
Tracy Craig

Verkozen door studievereniging E.T.S.V. Scintilla:
Tracy Craig

CENTRALE ONDERWIJSPRIJS

Alle winnaars maken nu kans op het winnen van de Centrale Onderwijsprijs. De Onderwijsprijs wordt ieder jaar tijdens de Opening Academisch Jaar uitgereikt aan de beste docent van de Universiteit Twente. Met deze prijs willen zowel de Universiteit Twente als de studenten van het Studenten Onderwijs Convent het belang van hoogstaand onderwijs onderstrepen en docenten aanmoedigen hun onderwijs zo goed mogelijk te geven en te verbeteren. De voorzitter van de Centrale Onderwijsprijs Commissie reikt de prijs uit. De Onderwijsprijs bestaat uit een geldbedrag van € 2.500 en een oorkonde.

De winnaars moeten voor de eerste ronde van de Centrale Onderwijsprijs een motivatiebrief schrijven. Vervolgens wordt er in verschillende ronden toegewerkt naar de grote finale in juni waarbij drie genomineerden zich moeten bewijzen en een van hun naar huis gaat met de felbegeerde titel van beste docent van de Universiteit Twente.

Foto: Klaas Sikkel (1), Andreas Peter (3) en Rom Langerak (1) bij de uitreiking van SA Inter-Actief.