UTFaculteitenEEMCSNieuwsEit Digital Afstudeerceremonie

Eit Digital Afstudeerceremonie

Het moment van afstuderen blijft je leven lang bij. De EIT Digital Academy kondigt dan ook met trots de Afstudeer Ceremonie van de EIT Digital Master School aan op zaterdag 24 november 2018 in Eindhoven. Studenten en gasten zijn uitgenodigd via een persoonlijke uitnodiging.

De faculteit EWI feliciteert alle studenten die deel uitmaken van onze community aan de Universiteit Twente en nu hun diploma ontvangen. In de afgelopen twee jaar hebben we 25 studenten verwelkomd die ofwel Human Computer Interaction and Design (HCID) of Cyber Security (CS) hebben gestudeerd.

EIT Digital zorgt voor een livestream. Via deze livestream kun je het programma volgen en de studenten zien. Je kunt berichten op sociale media rechtstreeks delen of opmerkingen achterlaten.