UTFaculteitenEEMCSNieuwsKMHW Jong Talent Aanmoedigingsprijs voor twee studenten faculteit EWI

KMHW Jong Talent Aanmoedigingsprijs voor twee studenten faculteit EWI

De Koninklijke Hollandsche Maatschappij der Wetenschappen kent jaarlijks Jong Talent Aanmoedigingsprijzen toe aan studenten met de beste studieresultaten in de technische en exacte vakken in het eerste studiejaar.

Arthur Rump, BSc student Computer Science, ontvangt de aanmoedigingsprijs 2018 in de discipline Informatica & technische informatica van 500 euro ter bekroning van zijn uitzonderlijke studieresultaten.

Matthew Maat, BSc student Applied Mathematics,  ontvangt de aanmoedigingsprijs 2018 in de discipline toegepaste wiskunde van 500 euro ter bekroning van zijn uitzonderlijke studieresultaten.

De feestelijke prijsuitreiking is op maandag 26 november 2018 in Haarlem. Er worden die middag ruim 60 prijzen van 500 Euro worden uitgereikt aan studenten die de beste resultaten hebben behaald van het eerstejaarsprogramma in elk van de exacte Bachelor-studierichtingen, waaronder dus informatica en technische informatica.

Een aantal bedrijven en organisaties stellen de prijzen ter beschikking: ORTEC, Stichting Physica, Shell Global Solutions International, KNVI, NWO-ENW, Philips, Koninklijke Van Wijhe Verf, Océ, Havenbedrijf Amsterdam, LVNL, KNMP, KNMG en Enza Zaden. De prijzen worden toegekend door de Koninklijke Hollandsche Maatschappij der Wetenschappen.

Meer informatie: Uitreiking Jong Talent Prijzen

Dit betekent dat maandag 26 november een behoorlijke Twentse delegatie in Haarlem aanwezig is om prijzen in ontvangst te nemen. Naast Arthur en Matthew zullen ook Thijs van Ede en Meike Nauta hun prijzen in ontvangst nemen. Djurre van der Wal ontving zijn prijs op 1 november. Van harte gefeliciteerd!