UTFaculteitenEEMCSNieuwsStudentenbloemetje Informatica uitgereikt

Studentenbloemetje Informatica uitgereikt

De Opleidingscommissie Informatica wil studenten die er uit springen door hun extra inzet, motivatie of verrassende bijdrages graag eens in het zonnetje zetten. Daarom wordt er regelmatig een 'studentenbloemetje' uitgereikt.

Onlangs is er weer een studentenbloemetje Informatica uitgereikt. Deze keer zijn de bloemen uitgereikt aan Rolf van Kleef, eerstejaars Bachelorstudent Technical Computer Science. Het boeket werd uitgereikt door Klaas Sikkel, die uitlegt waarom hij Rolf voor het studentenbloemetje nomineerde: “Rolf was erg behulpzaam (en professioneel) bij het signaleren van de problemen rond de Modelio tool die gebruikt werd in de module Software Systems. Hij heeft actief meegeholpen met het vinden van alternatieven, en heeft o.a. de mapping van UML concepts naar Umbrello constructs gemaakt die nu door de andere studenten gebruikt wordt”.

Nieuwe nominaties kunnen doorgegeven worden aan Marieke Huisman via m.huisman@utwente.nl. Klik hier voor eerdere bloemetjes.