UTFaculteitenEEMCSNieuwsAfscheid Ed Brinksma 2 december

Afscheid Ed Brinksma 2 december

Op 2 december neemt Ed Brinksma afscheid als Rector Magnificus van de Universiteit Twente.

In de afgelopen acht jaar heeft hij zich met veel toewijding ingezet voor de universiteit. Zo is in deze periode het onderwijsprogramma grondig hervormd, met de invoering van het Twents Onderwijs Model en de oprichting van University College Twente. Ook in veranderingen in het onderzoek heeft Ed een beslissende rol gespeeld: het nieuwe DesignLab brengt uiteenlopende disciplines bijeen. In collegiale en prettige samenwerking met de hele UT-gemeenschap heeft Ed belangrijke stappen weten te zetten in het toekomstbestendig maken van de Universiteit Twente.

Iedereen is van harte welkom op zijn afscheidsbijeenkomst.

AFSCHEIDsBIJEENKOMST

Je bent vanaf 14.30 uur welkom.

De afscheidsreceptie begint om 15.00 uur.

Om alvast een persoonlijke boodschap te geven aan Ed Brinksma, hebben wij een digitaal gastenboek gemaakt. Hierop is het mogelijk om een persoonlijke boodschap met foto of film materiaal achter te laten voor Ed Brinksma. www.utwente.nl/edbrinksma

Aanmelden

Aanmelden voor de afscheidsbijeenkomst kan via de website: www.utwente.nl/edbrinksma.

Cadeau

Je persoonlijke felicitatie is voor Ed het leukste geschenk. Wil je toch graag een cadeau geven, dan stelt Ed een donatie aan het Kipaji Scholarship Fund erg op prijs. Dit fonds, een initiatief van UT-alumni en zakenrelaties onder de vlag van Universiteitsfonds Twente, schenkt studiebeurzen aan UT-studenten uit de allerarmste landen. Je kan je bijdrage tijdens de receptie in de daarvoor bestemde collectebus deponeren of overmaken op IBAN: NL09ABNA0592719189 ten name van Stichting Universiteitsfonds Twente te Enschede, onder vermelding van beurs Ed Brinksma.

Locatie

De afscheidsbijeenkomst vindt plaats in gebouw de Horst op de campus van de Universiteit Twente. Routeinformatie en een plattegrond van de campus van de Universiteit Twente vindt u op:

www.utwente.nl/contact