UTFaculteitenEEMCSAgendaSymposium wiskunde en duurzaamheid

Symposium wiskunde en duurzaamheid

Elk jaar organiseert de studievereniging voor Toegepaste Wiskunde, Abacus, een symposium. Het thema van dit jaar is Wiskunde en Duurzaamheid. Het symposium vindt plaats op 2 juni op de Universiteit Twente.

Duurzaamheid

Milieu-duurzaamheid wordt vandaag een steeds belangrijkere onderwerp. Tijdens het symposium verwelkomen we vijf luidsprekers van universiteiten en particuliere bedrijven die zullen praten over de rol van wiskunde in duurzaamheid. Het terugkerende thema zal zijn People, Profit, Planet. Het symposium omvat onderwerpen zoals klimaatmodellering, efficiënte energienetwerken en afsluiting van productieketens, maar ook slimme personeelsplanning. Voor meer informatie, kunt u ook kijk eens naar informatie over de presentaties.

Datum en locatie

Het symposium vindt plaats op 2 juni 2017. Het symposium begint om 10:00 uur en eindigt om 16:00 uur. De locatie voor het evenement is 'Ravelijn', een gebouw op de Universiteit van Twente. Het adres is: Hallenweg 17, zaal Ravelijn 1501, 7522NK Enschede.

Registratie

U kunt een kaartje kopen voor dit symposium op de registratiepagina. Registratie op de dag van het symposium zal zeer beperkt zijn, dus zorg ervoor dat u zich inschrijft vóór 30 mei. Het symposium bestaat uit een volledig verzorgde dag inclusief lunch en receptie.

Als u nog vragen of opmerkingen hebt, neem dan contact met ons op via e-mail: symposium2017.abacus@gmail.com.