UTFaculteitenETNieuwsNomineer jezelf of iemand anders voor Viva400 2019!

Nomineer jezelf of iemand anders voor Viva400 2019!

De VIVA400-vrouw is ambitieus en ondernemend. Ze inspireert door wie ze is, wat ze doet en wat ze bereikt binnen een team, als ondernemer en/of voor de maatschappij. Met haar innovatieve denk- en werkwijze heeft ze een duidelijk doel voor ogen. Afgelopen jaar won ze een prijs, startte een succesvolle eigen business of zette een noemenswaardige prestatie neer waarmee ze het verschil maakte. Daarom verdient zij een plek in de lijst der lijsten: de VIVA400.

Uiteraard vinden we dat heel veel vrouwen van de UT in aanmerking komen voor deze nominatie. Je kunt jézelf of iemand anders binnen de Universiteit Twente tot 1 oktober nomineren voor VIVA400 2019! Wie verdient volgens jou een plek in de VIVA400-lijst? Zijn er dit jaar medewerkers/collega's/studenten die jullie willen aandragen? Al deze succesvolle vrouwen kunnen jullie tot 1 oktober aanmelden.  Wie weet wordt er iemand van de UT uitgeroepen tot één van de VIVA400 vrouwen van 2019?

Zes categorieën
Zoals elk jaar worden er 400 vrouwen genomineerd vanwege hun prestatie. De lijst van de 400 genomineerde vrouwen verschijnt op 29 oktober op viva400.nl of viva.nl. Ná 29 oktober kan er circa 5/6 weken gestemd worden via dit platform. Mensen kunnen klikken op de dames en zo hun stem uitbrengen. Uiteraard helpt de communicatie afdeling van de UT de genomineerden bij het promoten om zoveel mogelijk stemmen binnen te slepen!

Awards

De VIVA400-awards worden in december door een beroepsjury uitgereikt in zes verschillende categorieën: Creatieven, Zorgdragers, Wereldverbeteraars, Krachtpatsers, zakenwonders en Techtalenten. In elke categorie is er één winnaar en er is een publieksprijs voor de vrouw die de meeste stemmen heeft gekregen. De dames die winnen staan volop in de spotlights en worden geïnterviewd voor zowel het blad als voor de site.

drs. M.M.J. van Hillegersberg - Hofmans (Martine)
Persvoorlichter (aanwezig, ma, di, do)