UTFaculteitenETNieuwsIsaac Gracie treedt op tijdens Opening Academisch Jaar

Isaac Gracie treedt op tijdens Opening Academisch Jaar

De getalenteerde singer-songwriter Isaac Gracie uit de UK treedt op tijdens de Opening Academisch Jaar 2018 op 3 september. Het is niet gek dat Isaac Gracie als zoon van een dichteres zijn eerste liedjes schreef op z’n veertiende. Geïnspireerd door Jeff Buckley, Bob Dylan, Radiohead en Leonard Cohen schrijft hij hartverscheurende songs zoals Running On Empty en Terrified. Isaac bracht begin dit jaar zijn debuutalbum uit en zeker weten dat je nog veel meer van hem gaat horen. Deze singer-songwriter is hard op weg om een ster te worden.

Nieuwsgierig naar zijn muziek, verhaal en meer achtergrond? Bezoek zijn website www.isaacgraciemusic.com om meer te weten te komen.

Opening Academisch Jaar

De Opening van het Academisch Jaar is dé ontmoetingsbijeenkomst voor studenten, wetenschappers, medewerkers en partners van de universiteit ter inspiratie voor het nieuwe collegejaar. De Universiteit Twente nodigt je van harte uit voor de Opening Academisch Jaar op maandag 3 september 2018. Meld je hier aan.

Gastspreker Annemieke Nijhof

Gastspreker is dit jaar Annemieke Nijhof, CEO van ingenieursbureau Tauw, alumna en ambassadeur van de Universiteit Twente en in 2015 verkozen tot ‘Topvrouw van het Jaar’. De Universiteit Twente en Tauw vinden elkaar in de aanpak van maatschappelijke uitdagingen: een combinatie van technologie en aandacht voor de menselijke maat.

Annemieke Nijhof in Nieuwsuur op 10 juli 2018 (vanaf 2:46 min). Voorzitter van de mobiliteitstafel van het klimaatakkoord: "De grootste uitdaging is wel dat alle partijen (burgers, overheden en bedrijfsleven) vertrouwen houden in de maatregelen en ook op de lange termijn willen samenwerken."

Overige highlights: een bijdrage van studenten, de uitreiking van de onderwijsprijzen en afstudeerprijzen.

drs. J.G.M. van den Elshout (Janneke)
Persvoorlichter (aanwezig ma-vr)