UTFaculteitenETNieuwsMini-conferentie voor Research Support UT

Mini-conferentie voor Research Support UT

Wil je invloed uitoefenen op de onderzoeksondersteuning waar jij straks gebruik van kunt maken? Kom dan op 28 november naar de Drienerburght voor de mini-conferentie ‘How can we improve?’ die door LISA (Library, ICT Services & Archive) wordt georganiseerd.

Doel van deze discussiebijeenkomst is om ervaringen en ideeën betreft research support UT met elkaar te delen, zodat de ondersteunende diensten hun research support hiermee verder kunnen optimaliseren.

Programma
Tijdens de mini-conferentie zal een panel van 6 onderzoekers van de verschillende faculteiten, PhD, UD, UHD en professoren, kort hun ervaringen en behoeften delen betreft research support op de UT. Daarna is er voor alle aanwezigen gelegenheid om hun mening te geven over dit onderwerp en verbeterpunten aan te dragen. De discussie wordt geleid door Prof. Peter Paul Verbeek en vindt plaats aan de hand van de bevindingen van een eerder gehouden inventarisatie van de onderzoeksondersteuning. Het rapport (binnenkort ook in het Engels) met de bevindingen is hier te lezen. We sluiten de discussie af met een borrel.

Aanmelden
De conferentie is toegankelijk voor iedereen die interesse heeft in research support. Meld je hier aan.

Wat is Research Support
Research support omvat alle ondersteuning gedurende het gehele onderzoeksproces, ook wel de ‘research lifecycle’ genoemd. Dat wil zeggen van het ontwikkelen van nieuwe ideeën, projecten en voorstellen, tot en met de onderzoeksresultaten en wetenschappelijke kennis publiceren en verspreiden.

Datum: maandag 28 november van 15:30-17:00 uur
Locatie: Conferentie hotel Drienerburght, zaal A&B