UTCEINieuwsCentre for Energy Innovation vastgelegd in een film

Centre for Energy Innovation vastgelegd in een film

Energie is een belangrijk onderwerp voor de Universiteit Twente. Daarom heeft het Centre for Energy Innovation (CEI) een video opgenomen waarin we laten zien waar de UT zich mee bezig houdt op het gebied van energie. De video geeft ons een inkijk in nieuwe ontwikkelingen, lopende projecten en de laat ons zien dat CEI grote ambities heeft op het gebied van klimaat en de energietransitie.

Het Centre for Energy Innovation (CEI) van de Universiteit Twente creƫert focus en een duidelijke weg voor het realiseren van de energietransitie. De ambitie van CEI is om de relevante kennis en innovatiekracht van onze onderzoekers in het energiedomein te verbinden met partners in de buitenwereld. Met de 600+ onderzoekers van de UT die op dit gebied actief zijn, ondersteunt en stuurt het centrum de energietransitie door middel van onderzoek, onderwijs en innovatie.

Ontdek wat het Centre for Energy Innovation doet in hun nieuwe video!

Wil je meer weten over het Centre for Energy Innovation, neem dan een kijkje op de CEI-website!