UTFaculteitenEEMCSAgendaOpening Interaction Lab

Opening Interaction Lab

In de afgelopen maanden is het HMI Lab verhuisd naar Citadel en omgedoopt tot het Interaction Lab. Na hard werken is er een plek ontstaan waar studenten, onderzoekers en andere geïnteresseerden binnen de UT samen kunnen komen en aan hun projecten kunnen werken. Onlangs zijn de laatste stappen gezet in de verhuizing naar Citadel en het interieur is zo goed als klaar. Reden genoeg voor een feestje.

Op maandag 13 februari viert het Interaction Lab haar officiële opening, waarvoor iedereen van harte is uitgenodigd. Hieronder volgt een overzicht van alle activiteiten waar je tijdens de opening aan kunt deelnemen. Voor hapjes en drankjes wordt gezorgd.

Interactive Technology Demos

Interactive Installation: Collective Canvas

Robot Workshop

Tower Room

SIC/R Robot

Official Opening

Tower Room

Het event vindt plaats in Citadel, in de volgende ruimtes:

• Tower Room (CI-T200)
  • Lab Space (CI-H107)

Meld je aan

Aanmelden kan eenvoudig via onderstaande button.

Meer informatie

Neem voor meer informatie over het Interaction Lab of de officiële opening op 13 februari contact op met Daniel Davison, Lab Manager Interaction Lab.

Lab Manager
D.P. Davison PhD (Daniel)
Lab Manager