UTFaculteitenEEMCSAgendaDuurzaamheid in de logistiek in Twente

Duurzaamheid in de logistiek in Twente

Ben jij dagelijks bezig met logistiek, of met duurzaamheid? Op 19 mei verbinden wij deze twee in de vorm van een online event.

Iedereen moet verduurzamen, zo óók de logistiek. De stijgende verwachtingen binnen de branche en de maatschappelijke relevantie die eraan gehecht wordt, zorgen ervoor dat achterblijven geen optie is. Verduurzamen dus. Maar hoe doe je dat?

Tijdens het #Duurzaamheidindelogistiek online event gaan we hier dieper op in. Er worden verschillende innovaties over duurzaamheid in de logistiek gepresenteerd en tevens worden resultaten gepresenteerd die door het EFRO- OP Oost Countdown project bereikt zijn. Tot slot is er mogelijkheid om deel te nemen aan verschillende break-out sessies.

Schrijf je snel in en maak kans op een ‘Early- Bird’ voucher! Let op, er zijn een beperkt aantal plekken beschikbaar.

Het evenement wordt georganiseerd in samenwerking met Provincie Overijssel, OP Oost 2014-2020, Port of Twente en Countdown partners Ahrma Group | Datacadabra BV | Innovadis I Locus Positioning | Stichting Twente47- IoT Accelerator| University of Twente | YesHugo.