UTFaculteitenEEMCSAgendaFree Lunch Friday: KienhuisHoving

Free Lunch Friday: KienhuisHoving Maak kennis met de bedrijven op het Kennispark en bespreek jouw carrièremogelijkheden tijdens de maandelijkse Free Lunch Fridays!

Iedere vrijdag een gratis lunch voor studenten, aangeboden door een bedrijf op Kennispark. Maak kennis met bedrijven op het Kennispark en bespreek jouw carrièrekansen tijdens de maandelijkse Free Lunch Friday! Ontdek samen of er een match is voor een stage, traineeship of zelfs een baan. Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden bij KienhuisHoving? Meld je nu hieronder aan voor deze informele lunch op 1 november.

KIENHUISHOVING

KienhuisHoving advocaten en notarissen is een juridische dienstverlener. Hun advocaten en notarissen werken voornamelijk voor bedrijven, instellingen en overheden. Hun primaire markt ligt in het oosten van Nederland, maar ze werken steeds meer nationaal en grensoverschrijdend. Ze lossen juridische problemen op, maar adviseren en procederen ook. KienhuisHoving is actief op bijna alle rechtsgebieden.

WAT KUN JE VERWACHTEN?

Eerst word je tijdens de lunch voorgesteld aan de medewerkers. Vervolgens krijg je een korte presentatie van het bedrijf. Daarna kun je een rondleiding krijgen door hun kantoor.

Let op: deze Free Lunch Friday is alleen voor studenten die vloeiend Nederlands spreken.