UTDSIDSIEventsTwente Robotics: Kick-off en eerste symposium

Twente Robotics: Kick-off en eerste symposium

Twente Robotics is een van de nieuwe goedgekeurde programma's op de UT, bedoeld om onderzoeksgroepen binnen robotica dichter bij elkaar te brengen. Om een hechte robotica community op te zetten organiseren we een aantal keer per jaar symposia, open voor geïnteresseerden.

De kick-off zal op 13 februari zijn, om 15:00. Het programma zal worden ingeleid en besproken. Vervolgens zal een aantal onderzoekers hun werk presenteren tijdens pitches en een interactieve demonstratiesessie. Naderhand is er tijd voor een borrel. Het is de ideale manier om het werk van je collega's te leren kennen.

Registratie

Registreer graag voor 11 februari 23:59 via deze link. Het doelpubliek is onderzoekers (PhD studenten, PD, staf en technici) en MSc studenten die met afstudeerwerk bezig zijn in robotica.

Voorlopige Agenda

• 15:00 - 15:30 Introductie Twente Robotics (Prof. Maarten van Steen en Prof. Herman van der Kooij)
  • 15:30 - 16:00 Pitches van onderzoekers verschillende Twente Robotics labs
  • 16:00 - 17:00  Interactieve sessies en  demonstraties