UTDienstenLISACybersafetyNieuwsAiko Pras in Universiteit van Nederland

Aiko Pras in Universiteit van Nederland

Onlangs is Universiteit van Nederland begonnen met de opnames van een nieuwe seizoen. Op 6 november staat het thema Einde der tijden centraal. Eén van de sprekers is Prof.dr. Aiko Pras, als hoogleraar internetveiligheid aan de Universiteit Twente verbonden. Zijn bijdrage staat in het teken van cyberaanvallen: wat raak je kwijt bij een flinke aanval?

Bijwonen

De opnames vinden plaats bij AIR Amsterdam en beginnen om 20 uur. Bijwonen kan, meld je dan hier aan. Als je de kortingscode cybercrime gebruikt, betaal je slechts 5 euro in plaats van 10 euro.

Andere UT'ers in Universiteit van Nederland

Woensdag 12 september vonden de opnames rond het thema Big Data plaats. Vijf wetenschappers, waaronder Djoerd Hiemstra, onderzoeker en universitair hoofddocent informatica aan de UT, vertellen over wat we nou precies bedoelen met Big Data en hoe het ons dagelijkse leven beïnvloedt. De uitzending wordt binnenkort gepubliceerd via de website en social media van Universiteit van Nederland.