HomeCursussenWell-being Leiderschap Ontwikkel Expeditie

Well-being Leiderschap Ontwikkel Expeditie

WAAR GAAT DE WELL-BEING EXPEDITIE OVER?

Een van de vele veranderingen die zijn voortgekomen uit de coronapandemie, is een nieuwe, hybride manier van werken. Leidinggeven was altijd al uitdagend, maar met teams die op afstand samenwerken, en in een tijd van grote onzekerheid voor zowel individuen als organisaties, merken veel leidinggevenden dat de zaken er heel anders voor staan. Hoe zorg je dat je veerkrachtig bent, maar blijf je tegelijkertijd ook emotioneel verbonden met je teams en de andere mensen om je heen? Hoe combineer je verantwoordelijkheid met kwetsbaarheid en geef je zelf het goede voorbeeld hierin?

In 'het nieuwe normaal' zijn de mentale gezondheid en welzijn van leidinggevenden, teams en systemen belangrijker dan ooit. Daarom is er de Ontwikkelingsexpeditie Well-being en Leiderschap: een toegankelijke, inspirerende mogelijkheid om leren en leidinggeven anders aan te pakken en om de toegevoegde waarde te laten zien van de integratie van welzijn in het werk. In de Ontwikkelingsexpeditie Well-being en Leiderschap combineren we hart, hoofd en handen om het beste van onze kennis naar boven te brengen. Door middel van persoonlijke ontwikkeling en verbinding helpt de Ontwikkelingsexpeditie Well-being en Leiderschap je te begrijpen wat welzijn echt is en om dit te omarmen. Dat mag je ook wel verwachten van een universiteit met een 'people-first'-mentaliteit!

LEIDERSCHAP OP DRIE NIVEAUS

Leer handelen en reflecteren op drie cruciale leiderschapsniveaus:

• Programme is for

Leidinggevenden

• Datum

Momenteel is er geen actuele training gepland

• Tijd

6 dagen (09.00-17.00), verspreid over zes maanden

• Locatie

Op Campus

• Maximaal aantal deelnemers

16 deelnemers per groep

• Trainers

De hoofdtrainers zijn Monique Peters, Daniel Rötting en Wouter Kesseler van Sabliss.

Sabliss is een trainings- en adviesbureau opgericht om vorm te geven aan hun gedeelde missie: ‘een spoor van bezielde mensen en levendige organisaties achterlaten’. Samen met een netwerk van collega’s bedienen ze hun gevarieerde klantenkring met hoge kwaliteit maatwerk diensten.

MEER INFORMATIE OVER DE INHOUD VAN DE EXPEDITIE:

Meer informatie over de inhoud en leerdoelen van elke expeditiedag vind je in deze twee overzichts-bestanden:

heb je VRAGEN OF WIl je OP EEN later moment INSCHRIJVEN?

Voor vragen over de expeditie kun je contact opnemen met wellbeing-hr@utwente.nl. Contactpersonen voor deze mailbox zijn Ines Brüninghoff (HR) en Sofia Boekholt (HR)

Momenteel is er geen actuele training gepland. Bij interesse in de expeditie kun je een e-mail sturen naar wellbeing-hr@utwente.nl.

UITLEG AANMELDINGSOPTIES:

Zoals je hieronder bij de aanmeldmogelijkheden kunt zien, is er voor elk startmoment een optie voor Groep A (8 plekken beschikbaar) en Groep B (8 plekken beschikbaar) waardoor er per expeditie in totaal 16 plekken beschikbaar zijn.

Dit komt omdat de eerste helft van de expeditie (dag 1, dag 2 en dag 3) plaatsvindt met de helft van je expeditiegroep (van elk 8 leidinggevenden) om een meer persoonlijke leeromgeving mogelijk te maken bij het leren over JEZELF LEIDEN en ANDEREN LEIDEN. De tweede helft van je expeditie (dag 4, dag 5 en dag 6) vindt plaats met je hele expeditiegroep (16 leidinggevenden). Dit proces wordt gevisualiseerd in de onderstaande afbeelding.

Er is geen inhoudelijk verschil voor optie A en optie B; je kunt je aanmelden voor de optie met data die jou het beste uitkomen.

Schrijf in voor:
Well-being Leiderschap Ontwikkel Expeditie
Course alert
Inschrijven is op dit moment helaas niet mogelijk. Meld je aan voor een 'course alert' en ontvang een e-mail zodra er nieuwe data zijn of er een plaats vrij komt.
Medewerker bij de Universiteit Twente?

Jouw gegevens

Sorry, er zijn op dit moment geen opties voor registratie beschikbaar