HomeCursussenWebHare basiscursus (standaard UT template)

WebHare basiscursus (standaard UT template)

Tijdens de webhare-basiscursus maak je kennis met de belangrijkste functies die je nodig hebt om een UT-website bij te houden.

De cursus is gericht op de template die hieronder weergegeven staant. Gebruikers van licht afwijkende templates (ITC, instituten, non-branding met eigen logo) kunnen ook deelnemen. Beheerders van de Student Union mogen ook mee doen, maar ca 30% van de cursus zal niet relevant zijn.

Onderwerpen

• Programme is for

Voor medewerkers die UT-websites updaten en alleen wat basisopties moeten kennen, maar geen gebruik maken van alle mogelijkheden. Dit geldt vooral voor secretariaten die af en toe met WebHare werken of andere ondersteunende staf. (Studenten en wetenschappelijk personeel: sla deze cursus over en volg de volledige cursus).

• Datum

Gemiddeld een keer per maand, zie de data onderaan deze pagina.

• Tijd

2,5 uur (de docent zal na einde van de cursus nog langer beschikbaar zijn voor vragen)

• Locatie

Locatie is het algemeen gebouw Spiegel. De exacte locatie zal bekend worden gemaakt via de automatisch mail die na inschrijving verzonden wordt.

• Cursus kosten

Geen kosten

• Maximaal aantal deelnemers

• Trainers

Olaf Stokkers of Peter de Witte (backup: Anne Heining)

• Cursus materiaal

Je ontvangt de Powerpoint-presentatie tijdens de cursus op papier. De presentatie wordt achteraf ook digitaal toegestuurd.

• Dit moet je weten

Neem je eigen laptop mee. Deze cursus wordt in het Nederlands gegeven, omdat dit een cursus voor administratieve medewerkers is.

Contact

Voor vragen over deze cursus kun je contact opnemen met onlinemedia@utwente.nl, telefoon 5665.

Schrijf in voor:
WebHare basiscursus (standaard UT template)
June 2024
Medewerker of student bij de Universiteit Twente?

Jouw gegevens