UTVrijhof CultuurNieuws archiefVrijhof Cultuur presenteert: exposities, workshops en meer

Vrijhof Cultuur presenteert: exposities, workshops en meer

Met de opening van het academisch jaar ging ook een nieuw cultureel seizoen van start!

In de kleine expositieruimte van de Vrijhof is deze hele maand het nieuwe 'tentoonstellingsmeubel' en ander werk van  Beeldbouw te zien. Later in het jaar zal het meubel ook op andere plaatsen op de Campus te zien zijn.

Hoewel de culturele cursussen nog moeten beginnen zijn de inschrijvingen al gestart en zitten enkele cursussen al vol. Dus bekijk snel het aanbod en meld je aan voor bijvoorbeeld Oriëntaalse dans en leer buikdansen!

Verder zijn de open lessen en repetities van de culturele verenigingen in volle gang. Goed om te weten: anders dan voorheen is aanmelden nu wel verplicht.

Vanaf woensdag 15 september is er weer bijna elke week een voorstelling te zien, te beginnen met de allereerste post-lockdown Global Comedy Night. Er zijn nu nog voldoende kaarten, maar de huidige capaciteit is beperkt, dus kies en bestel op tijd, anders vis je misschien achter het net.

Meet while we eat

Nu iedereen nog steeds veel vanuit huis werkt en het zomaar binnenlopen niet meer kan, hebben de medewerkers van Culture & Events de wekelijkse buitenbijeenkomsten Meet while we eat! weer opgepakt.

Elke donderdag tijdens de (studenten)lunchpauze samen lunchen op het kunstwerk Information Plaza. Op die manier kunnen we elkaar toch even zien en spreken én zijn we ook aanspreekbaar voor collega’s en studenten, die even hallo willen zeggen of een korte vraag hebben.

Tot gauw?!