UTVrijhof CultuurNieuws archiefStudentenkorting bij het Wilminktheater

Studentenkorting bij het Wilminktheater Voor een dubbeltje op de eerste rang!

Zo nu en dan heeft het Wilminktheater een super-aanbieding voor UT-studenten. De eerstvolgende kortingsactie geldt voor Salam van Noord Nederlands Toneel, Club Guy & Roni en ASKO Schonberg op donderdagavond 17 mei.

Over de voorstelling

Aan vrijwel alle grote conflicten gaat een klein, menselijk verhaal vooraf. Terwijl de spanningen tussen de westerse en de Arabische wereld oplopen, nemen het Noord Nederlands Toneel, Club Guy & Roni en Asko|Schönbergs K[h]AOS de theaterbezoeker mee naar hoe het begon: met een vader die niet weet hoe hij zijn vaderliefde moet tonen en uit onvermogen zijn twee zonen uit elkaar drijft.  Het verhaal van Abraham – gespeeld door Jack Wouterse.

Regisseur Guy Weizman brengt met deze voorstelling (met een happy end!) grote, religieuze en maatschappelijke conflicten terug tot menselijke verhalen over liefde, spijt en jaloezie.

De Marokkaans-Vlaamse schrijver Fikry El Azzouzi is in België een begrip die zich regelmatig in het Islam-debat mengt. Hij schreef de teksten voor Salam waarin hij de snoeiharde realiteit terug brengt naar grappige dialogen.

Bekijk hier een artikel uit De Agenda - Lees hier een artikel over de Openbare Repetitie, er is ook een filmpje van te bekijken via deze link

Kortingsactie

UT studenten kunnen o.v.v. de actiecode SALAM eerste rang kaarten bestellen voor derde rangprijs! (en betalen dus slechts € 12,- i.p.v. € 22,-)