UTVrijhof CultuurNieuws archiefOpenbare piano op de Campus!

Openbare piano op de Campus! Share your talent. Play me!

Een nieuwe lente, een nieuw geluid!

Vanaf donderdag 22 maart zal er op de Campus van de Universiteit Twente een openbare piano staan, zoals je die ook op stations wel ziet. Onder het motto ‘Share your talent. Play me!’ worden studenten, medewerkers en andere bezoekers uitgenodigd om de piano te bespelen.

Om te beginnen komt deze piano te staan in de foyer van de Vrijhof, waar om 12.30 uur professor Peter-Paul Verbeek als eerste de piano zal bespelen. Daarna mag iedereen zijn/haar kunsten vertonen.
In een later stadium zal kan het zijn dat er ook op andere plekken op de Campus een openbare piano komt te staan.

Bij deze nodigt Vrijhof Cultuur alle studenten en collega’s op de Campus uit om bij de feestelijke ingebruikname aanwezig te zijn.