UTVrijhof CultuurEinstein was a Rolling Stone

Einstein was a Rolling Stone FRANK BLUEKA

Een magistraal muzikaal verhaal en sterke songs die spelen met de tijd.

In ‘Einstein was a Rolling Stone’ eert rockpoëet en songwriter Frank Blueka de relativiteit. Een verrassende, muzikale ontdekkingsreis over de relatie E=mc² en muziek. Centraal in de voorstelling staat Einsteins energie-flow die Frank Blueka gebruikt als basis voor zijn zelfgeschreven muziek én voor eigenzinnige, akoestische bewerkingen van bestaande klassiekers. Laat de warme sfeer u meevoeren in de flow van prachtige songs en het vrijdenken van Einstein. Zet samen met Frank de tijd stil…het licht buigt af… naar jou als publiek … en een gevoel van oneindige mogelijkheden komt boven.

Foto: M.P.I. van Oort & O.J. Turner

EET JE MEE?

Voor wie er een compleet avondje uit van wil maken is er nu de Vrijhof Dinner Deal!
Lees meer/bestel.

INSPIRATIEAVOND

Vocal Group Musilon koos deze voorstelling als inspiratieavond; alle leden mogen gratis naar deze voorstelling.

Prijzen

Studenten€ 5,-