UTVrijhof CultuurGlobal Comedy Night
Persfoto Adam Fields
Alan Francis, photo by Steve Ullathorne

Global Comedy Night Carly Baker, Alan Francis & MC Adam Fields

De Global Comedy Night is een avond stand-up in zijn puurste vorm. Hilarisch, messcherp, gortdroog, inventief, vreemd of met een muzikale twist, maar altijd grappig. Want dat is waar stand-up om draait: de grap!

De Comedy Night is een ongedwongen avond, met een drankje binnen handbereik, een Master of Ceremonies en de beste comedians van overzees, want dat is tenslotte de bakermat van de stand-up comedy.

Carly Baker had de eer om haar comedy carrière in 2005 te beginnen bij de beroemde Houston Laff Stop. Van daaruit trad ze over de hele wereld waaronder Canada, Duitsland, België, Luxemburg, Ierland, Zweden, Denemarken, Oostenrijk en Nederland. Daarnaast bracht ze vele jaren door op de Britse en Schotse comedy-circuits. Ze speelde op het Houston Comedy Festival, Edinburgh Fringe Semis So You Think You’re Funny, Glasgow en Merchant City Comedy Festival in de finale van de Schotse Comedian of the Year, Keulen International Comedy Festival, Utrecht International Comedy Festival, Luxemburg Comedy Festival, Montreal en New York. Ze noemt Amsterdam nu thuis en is oprichter van het productiebedrijf Just Kidding Comedy.

Geoff Whiting stond op het programma om de show te openen maar hij is helaas verhinderd. Voor hem in de plaats is de Schotse comedian  Alan Francis geboekt. Een enorm goede vervanger!

Master of Ceremonies Adam Fields is een Londenaar die in Amsterdam rondloopt. Niet als Easyjet weekendtoerist, maar als permanent bewoner. Hij observeert de Nederlanders en deelt zijn verbazing met het publiek door zijn onnavolgbare Britse gevoel voor humor. Hij houdt mensen een spiegel voor. Want ondanks dat Adam hier al een tijd woont, is hij toch een echte Engelsman gebleven.

EET JE MEE?

Voor wie er een compleet avondje uit van wil maken is er nu de Vrijhof Dinner Deal!
Lees meer/bestel.

Studenten€ 5,-