UTVrijhof CultuurAgendaYoga in Concert Valentine edition – Songs of love & life

Yoga in Concert Valentine edition – Songs of love & life Jan Kuiper, Yvonne de Hoop, Iris Kroes

A love song is a song about romantic love, falling in love, heartbreak after a breakup, and the feelings that these experiences bring.

Samen met ‘The Voice of Holland’-winnares, zangeres en harpiste Iris Kroes, presenteren gitarist Jan Kuiper en yogini Yvonne de Hoop een avond met de mooiste love songs en mantra’s.

Een unieke combinatie van yogahoudingen, meditatieve muziekklanken en mindfulness die op een organische wijze samen komen tijdens deze speciale voorstelling. Alles is mogelijk: actief meedoen op je eigen yogamat, ontspannen achteroverleunen terwijl je luistert naar de mooie muziek of een combinatie van beide. Tijdens de voorstelling nemen Jan, Yvonne en Iris je mee in een flow van beweging, adem en ontspanning.

Prijzen

Studenten€ 5,-