UTVrijhof CultuurAgendaThe Art of Ensemble - GEANNULEERD
ArtEZ Master of Music

The Art of Ensemble - GEANNULEERD ArtEZ Master of Music

ArtEZ Master of Music studenten spelen samen over samen leven.

De studenten van de masteropleiding van het ArtEZ conservatorium in Zwolle komen van over de hele wereld. Samenwerken is een essentieel onderdeel van het vak van de hedendaagse musicus, en in zo’n diverse studentengemeenschap speelt dan meer dan alleen je muzikale vaardigheden. Je persoonlijkheid, je waarden, je gewoontes; alles lijk je opzij te moeten zetten in dienst van de samenwerking. Maar juist door elkaar te vertellen over je achtergronden, en die in te zetten als inspiratie, wordt empathie de sleutel om samen een stap verder komen.

Voor dit concert hebben de studenten zich verdiept in elkaars achtergronden, in de universele rechten van de mens, in samenspeel- en repetitietechnieken, en in hun relatie tot de wereld, maar vooral in de verbinding die ze kunnen maken met hun vak: musiceren op masterniveau.

Specifieke lessen in dit project zijn gegeven door leden van het Dudok Kwartet en het Nederlands Kamerkoor, en door harpiste/filosoof Andrea Voets.

Studenten€ 5,-
Medewerkers Universiteit Twente€ 7,50