UTVrijhof CultuurAgendaHuman Touch – Graffiti & Street art op de Universiteit Twente

Human Touch – Graffiti & Street art op de Universiteit Twente Pipsqueak was here, Nina Paintina, Xan man, Angst, Herr Eifel, D.A.T. , Dimitri Rafaël

Vrijhof Cultuur brengt de straten naar binnen!

Graffiti & Streetart: zelfs na 50 jaar een alive and kicking medium. Met een evolutie die volledig zijn weg heeft gevonden naar de musea en galeries, en daarmee ook naar de expositieruimtes van de Universiteit Twente.

Toewerkend naar deze expositie brachten Vrijhof Cultuur en graffitikunstenaar Dimitri Rafaël een gevarieerde groep kunstenaars bij elkaar.

Het uiteindelijke concept van de expositie zal er een zijn van “work in progress”. Gedurende de hele periode van 6 september tot 11 oktober zal de expositie aangepast worden, veranderen, er zal werk bij komen en er zal ter plekke op locatie werk ontstaan op een aantal houten platen die later zullen worden omgevormd tot ruimtelijke objecten.

Er zal werk te zien zijn van o.a: Pipsqueak was hereNina Paintina , Xan man, Angst, Herr Eifel, D.A.T en Dimitri Rafaël.

Opening in aanwezigheid van de kunstenaars vindt plaats op zaterdag 8 september om 13.00 uur.
Rond 14.15 uur vertrekt het gezelschap naar Concordia voor de opening van de graffiti expositie Annex.