UTVrijhof CultuurAgendaDevelop yourself at Foton

Develop yourself at Foton Foton

Amateurfotografenvereniging Drienerlo Foton toont haar creativiteit met een tweede tentoonstelling dit seizoen op de Universiteit Twente. Dit keer is het thema: culturele studenten verenigingen aan de Universiteit Twente.

In deze tentoonstelling laten de leden van Foton ons foto's zien die gemaakt zijn in samenwerking met de culturele verenigingen van de Universiteit Twente. Samen hebben ze vastgelegd wat er zoal gebeurt bij een bijeenkomst van zo’n vereniging.

Op de website van Foton kun je zelf lezen wat ze zeggen over hun fotoclub: "Deelnemen aan Foton is de eerste stap in het verbeteren van je fotografie- en ontwerpvaardigheden. Je hebt zeker geen hele mooie camera nodig, je smartphone is ook in staat om foto's te maken toch?

Deze tentoonstelling vindt plaats in het kader van de Week van de Amateurkunsten WAK 2018.

De opening in aanwezigheid van de fotografen vindt plaats op donderdag 7 juni om 16.00 uur.