Brel & Brass Micheline Van Hautem & Studenten Harmonie Orkest Twente (SHOT)

Van Hautem en SHOT brengen de mooiste nummers van Brel!

De Vlaamse zangeres Micheline Van Hautem wordt sinds het verschijnen van haar succesvolle album ‘Songs of Jacques Brel’ uit 2002 gezien als een van Europa’s beste Brel-vertolkers. In ‘Brel & Brass’ gaat ze de samenwerking aan met Studenten Harmonie Orkest Twente en bastrombonist Jos Jansen, een veelgevraagd solist in binnen- en buitenland.

Voor de pauze speelt SHOT een instrumentaal programma. In het tweede deel is het de beurt aan Van Hautem, die met het orkest de mooiste liedjes van de Belgische chansonnier ten gehore brengt. Ne Me Quitte Pas, Les Flamandes, Amsterdam, Bruxelles, Voir Un Ami Pleurer; je hoort ze allemaal in speciaal voor Brel &Brass geschreven arrangementen!

zang: Micheline Van Hautem | bastrombone: Jos Jansen

Quote

‘Micheline Van Hautem zingt Brel prachtig!’ – Eindhovens Dagblad

NB Het kan zijn dat bij mooi weer het concert op een buitenlocatie plaats vindt.

INSPIRATIEAVOND

Vocal Group Musilon koos deze voorstelling als inspiratieavond; alle leden kunnen op de avond zelf een vrijkaart ophalen bij de kassa.
NB Wel even je studentenkaart mee nemen en zorgen dat je de verenigingsbijdrage hebt betaald!

TIP

Maak je avondje uit compleet met de Vrijhof Cultuurhap in het Theatercafé!

TIP

Lees voor het bestellen de informatie voor bezoekers.

Vragen?

Deze voorstelling is ook te zien:
op zondag 25 maart bij Theater De Kappen in Haaksbergen.

Studenten met UnionCard€ 5,-
Studenten€ 7,50
Anderen€ 10,-
Medewerkers Universiteit Twente€ 7,50