UTVrijhof CultuurAgendaTheaterspektakel MARE

Theaterspektakel MARE Vis à Vis

Busreis naar theaterspektakel MARE aan het Almeerderstrand!
>> beperkt aantal tickets beschikbaar!

Vis à Vis creëert in haar eigen originele buitentheater een wereld vol buitengewone mogelijkheden, humor en verrassingen. Ga mee naar het terrein van Vis à Vis en maak je op voor een wonderlijk dagje uit inclusief spektakel theater, live muziek én een kijkje achter de schermen.

Over MARE

Laat je meevoeren in een draaikolk van visuele comedy, special effects en livemuziek. Een bassin gevuld met meer dan 1 miljoen liter water vormt de arena voor deze unieke openluchtvoorstelling aan het Almeerderstrand. De zeespiegel stijgt en de wereld staat blank van Noord- tot Zuidpool. Wat overblijft zijn een handvol drenkelingen die zich vastklampen aan de restanten van onze beschaving. MARE is een verrassende survival-comedy met het wateroppervlak als lachspiegel.