Persoonlijke effectiviteit

Klantgericht communiceren

INFORMATIE

Cursuscode

KC-1610

Data

Dinsdag 4 oktober, 9.00-17.00
Dinsdag 25 oktober, 9.00-13.00
Vrijhof, zaal 3

Registratie

Inschrijfformulier

Cursuskosten

Deze training wordt bekostigd uit centrale middelen; wel dien je toestemming te hebben van je leidinggevende om deel te kunnen nemen.

Groepsgrootte

Maximaal 8 deelnemers

Trainer

Carine Banning, trainer en coach van Carine Banning Trainingen.

Cursusmateriaal

Cursusmateriaal wordt tijdens de training verstrekt. 

VOOR WIE?

Medewerkers die veel direct contact hebben met klanten.

RESULTAAT

Door de deelnemers een spiegel voor te houden hoe de huidige communicatie verloopt, maak je tijdens de training een vertaalslag naar het gewenste gedrag. Patronen worden doorbroken tijdens deze praktische vaardigheidstraining. Onderwerpen die tijdens dit traject naar voren komen, zijn:

  • Gespreksstructuur 
  • Houding en gedrag 
  • Positief taalgebruik 
  • Luisteren, samenvatten en correct doorvragen 
  • Prioriteiten stellen 
  • Ontdek je favoriete klanttype en je eigen voorkeursgedrag 
  • Omgaan met ontevreden klanten

TIJDSBESTEDING

De cursus duurt drie dagdelen.

TOELATINGSEISEN

Geen

Verdere informatie
Marjolein Rietman
Career Development Centre HR

Aanmelding Klantgericht Communiceren

Kies datum

  • januari 2017
    • di 17 januari1 optie(s)

Medewerker/student

Login als je medewerker of student bent van Universiteit Twente.