UTDienstenHRCTDCourse finderLinkedIn en UT Share workshop

LinkedIn en UT Share workshop

Tijdens onze workshop verkennen we de kracht van LinkedIn als instrument om zowel je sociale als zakelijke netwerk te onderhouden en uit te breiden. We bieden een kijkje in het algoritme van LinkedIn, waardoor je een groter bereik en meer impact kan realiseren. Ontdek essentiƫle tips en technieken voor het schrijven van boeiende posts die de aandacht trekken en betrokkenheid genereren. Daarnaast delen we waardevolle inzichten over de do's en don'ts van LinkedIn, en laten we zien hoe je dit platform kunt gebruiken om je onderzoek of expertise effectief te communiceren naar een breder publiek.

Tijdens deze workshop geven we ook uitleg over de nieuwe ambassadeurs tool UT Share. Via deze tool deel je gemakkelijk UT-content op social media en help je mee de naamsbekendheid van de UT te vergroten en daarmee hopen we de instroom van nieuwe studenten te behouden.

De workshop duurt een uur en we vragen je het volgende voor te bereiden.

Voorbereiding

Schrijf in voor:
LinkedIn en UT Share workshop
August 2024
September 2024
October 2024
November 2024
December 2024
Medewerker bij de Universiteit Twente?

Jouw gegevens