In het aanbestedingstraject heeft de UT het concept ‘Verrassend Onderscheidend’ gehanteerd. Met dit concept zou op iedere locatie op de campus een onderscheidend concept op basis van één bepaald product moeten komen. Dit heeft Appèl geïnspireerd om op een unieke manier het aanbod op de campus te organiseren in het thema ‘FoodCity.’ 

FoodCity gaat over beleven, ontmoeten en experimenteren. Het cateringconcept omvat een unieke verzameling van Single Products. Op de campus ontstaan zo combinaties van foodcourts, een pop-up store, een Italiaans restaurant etc. etc. 

SINGLE PRODUCTS

Het cateringconcept is gebaseerd op zogenaamde 'Single Products'. Daarmee bedoelen we: één product, één productgroep of één type keuken. Ieder restaurant op de UT heeft een aantal vaste Single Products en een aantal roulerende Single Products. Zo is ieder restaurant herkenbaar en uniek, maar wordt er toch ook regelmatig gevarieerd. Denk aan 'The Bakery', 'Little Italy', 'Souplesse' en de 'Manana Manana'. Dat is niet alles: want er zijn heel veel meer keukenconcepten op de campus. Zo is er voor elk wat wils!