Thema's

WIL JE MEER WETEN OVER DUURZAAMHEID OP DE UT?

Het duurzaamheidsbeleid in de bedrijfsvoering is opesplitst in thema's om de implementatie binnen de organisatie te vergemakkelijken. Deze thema's zijn afgestemd op de organisatiestructuur van de UT.

COMMUNITY

Als universiteit werken wij aan oplossingen voor de vraagstukken van de maatschappij van nu en de toekomst. Duurzaamheid, op allerlei manieren en in verschillende vormen, is hierin een belangrijk aspect. We kijken hierbij naar people, planet, prosperity. Enerzijds gaat het hierbij om duurzaamheid in bedrijfsvoering, waarbij duurzame inzetbaarheid een belangrijk thema is. Zo biedt de UT bijvoorbeeld voorzieningen en activiteiten om het welzijn van medewerkers en studenten te bevorderen en wordt de continue ontwikkeling van medewerkers en studenten gestimuleerd.

Als UT-community kunnen we op allerlei manieren bijdragen aan duurzame oplossingen en initiatieven. We gaan daarom graag met je in gesprek over de ideeën en suggesties die jij hebt!

DEEL JOUW SUGGESTIES

Wil jij meedenken? Heb je leuke ideeën, van gedachten wisselen of wil je een nieuw initiatief starten? Stuur dan een mail naar sustainability@utwente.nl!