Organisatie & contact

Op deze pagina kunt u de contactgegevens vinden van de verschillende personen die werkzaam zijn bij de afdeling Inkoop.

Organisatie

De afdeling Inkoop bestaat uit de onderdelen Tactische InkoopOperationele Inkoop en Informatiemanagement & Contractbeheer.

TACTISCHE INKOOP

Is verantwoordelijk voor het opstellen en implementeren van het inkoopbeleid en voor de inkoopprocessen en procedures. Activiteiten en diensten:

  • Aanbesteden: het uitvoeren van (Europese) aanbestedingen
  • Contractmanagement: het managen van inkoopcontracten
  • Projecten: het initiëren en uitvoeren van inkoop-gerelateerde projecten
  • Inkoopadvies

OPERATIONELE INKOOP

Is verantwoordelijk voor het gehele bestelproces, inclusief orderbewaking en het oplossen van dagelijkse problemen met leveranciers.

INFORMATIEMANAGEMENT 

Informatiemanagement: verzorgen van inkooprapportages (spend, contract compliance…) en uitvoeren van inkoop-gerelateerde projecten (procesverbeteringen).
Contractbeheer: beheren van alle inkoopcontracten.

Functioneel beheer: functioneel beheer van het P2P-systeem.

Management

Operationele inkoop

Tactische inkoop

Informatiemanagement

Klachtenformulier

Heeft u een klacht over onze dienstverlening, of wilt u een suggestie doen om deze te verbeteren? Laat het ons weten. Elke opmerking is een mogelijkheid om de dienstverlening te verbeteren.

Procedure:

  • Vul het onderstaande formulier in. Geef hierbij aan of het een klacht of suggestie betreft.
  • Na het versturen van uw klacht/suggestie krijgt u automatisch een bevestigingsmail (indien u uw e-mailadres heeft ingevuld).
  • U krijgt binnen 3 werkdagen een reactie op uw melding.
  • Bij een klacht krijgt u binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie van de afdeling.

U kunt dit formulier desgewenst anoniem invullen. Hierop ontvangt u geen reactie.

Plaatsingsdatum

Juni 2017