HomeNieuws & eventsWorkshop ijs maken voor kinderen

Workshop ijs maken voor kinderen | AFGELAST!

WAT IS ER LEKKERDER DAN EEN IJSJE ETEN IN DE ZOMER? DAT IS NATUURLIJK EEN ZELFGEMAAKT IJSJE ETEN IN DE ZOMER! DAAROM HEBBEN WE EEN WORKSHOP IJS MAKEN VOOR KINDEREN GEORGANISEERD.

VOL | Aanmelden is niet meer mogelijk

Je gaat aan de slag in de 'keuken' van IJssalon Heinink. Met de groep kiezen jullie zelf een aantal smaken ijs die jullie willen maken. Je moet zelf de handen uit de mouwen steken, maar ook de machines in de keuken doen hun werk.

Deze workshop zal plaats vinden op zaterdag 6 juni, vanaf 14.00 uur. De duur van de workshop is ongeveer anderhalf uur, maar kan uitlopen. Eindtijd van de workshop zal dus ergens tussen 15.30 en 16.00 uur liggen. Na de workshop krijg je natuurlijk een bak zelfgemaakt ijs mee naar huis.

Deze workshop voor kinderen is geschikt voor kinderen vanaf 6 jaar.
Ouders/begeleiders zijn NIET aanwezig bij de workshop. Er is professionele begeleiding vanuit IJssalon Heinink.
Locatie: IJssalon Heinink, Wethouder Elhorststraat 2, 7543 TD Enschede

Kosten:
UT-Kringleden: € 8,- per persoon.
Introducee (1 per betalend lid): € 8,- per persoon (aan te melden door lid).

Aanmelden mogelijk t/m 1 juni 2020:
Alleen te boeken voor UT-Kringleden. Nog geen lid? Klik hier om lid te worden.
Aanmelden en betalen via onze internetkassa. Ga naar tabblad 'Aanmelden'.
VOL | Aanmelden is niet meer mogelijk

Wijzigingen onder voorbehoud. Lees de algemene voorwaarden op onze website.

Workshop ijs maken voor kinderen | AFGELAST!
Registreer