HomeNieuws & eventsNovel-T | Incubase Startup Talk: TechMed

Novel-T | Incubase Startup Talk: TechMed

Dit event zal online plaatsvinden

MELD JE NU SNEL AAN VOOR DEZE INSPIRERENDE SESSIE
Klik hier

THE STARTUP TALK

De huidige crisis heeft een storm van innovatie in de gezondheidszorg veroorzaakt, waarbij het UT TechMed Centre een groeiende rol speelt in veel door ondernemers geleide initiatieven. Wat is er in deze periode gebeurd en hoe kan verdere innovatie worden gestimuleerd als één ecosysteem? Hoor de antwoorden tijdens een panelgesprek tussen:

• Remke Burie, TechMed MD
  • Jaap Beernink, CEO van Novel-T
  • Ronny Van ‘t Oever, mede-oprichter van Micronit

WAAR & WANNEER

• 28 mei 2020
  • 15.30 - 16.30 uur
  • Gratis toegang
  • Na registratie ontvang je de online link

ORGANISATIE - NOVEL-T | INCUBASE

De missie van Incubase is het faciliteren en ondersteunen van ondernemende UT-studenten met hun innovatieve business idee. De Universiteit Twente heeft een trackrecord van 35 jaar ervaring als ondernemende universiteit. Er zijn meer dan 1000 startups / spin-offs van de universiteit gemaakt, waaronder bedrijven als Booking.com, Takeaway.com, Scisports, Xsens, Codesandbox en nog veel meer. De Universiteit Twente plaatste hun startup / bedrijfsactiviteiten bij Novel-T, de business unit van de universiteit die al veel startups en bedrijven heeft geholpen om nieuwe business te creëren. De Student Union bevordert de academische competenties en het welzijn van studenten van de Universiteit Twente.

Meer informatie over Incubase (in het Engels)