HomeNieuws & eventsFree Lunch Friday: KroeseWevers

Free Lunch Friday: KroeseWevers Maak kennis met de bedrijven op het Kennispark en bespreek jouw carrièremogelijkheden tijdens de maandelijkse Free Lunch Fridays!

Iedere vrijdag een gratis lunch voor studenten, aangeboden door een bedrijf op Kennispark. Maak kennis met bedrijven op het Kennispark en bespreek jouw carrièrekansen tijdens de maandelijkse Free Lunch Friday! Ontdek samen of er een match is voor een stage, traineeship of zelfs een baan. Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden bij KroeseWevers? Meld je nu hieronder aan voor deze informele lunch op 15 november.

KROESEWEVERS

KroeseWevers adviseert ondernemers op het gebied van accountancy, belastingadvies en aanverwante financiële (ondernemers)vraagstukken. Voor meer dan 40 jaar doet KroeseWevers dit met passie, plezier en een fantastisch team van 300 personen met voornamelijk jonge collega’s op 8 locaties in Noordoost Nederland. Als jonge professional bij KroeseWevers krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen en te laten zien wat je in huis hebt.

WAT KUN JE VERWACHTEN?

Tijdens de Free Lunch Friday testen we jouw kennis en kom je meer te weten over onze organisatie. Win een leuke prijs met jouw team tijdens de pubquiz!

GESCHIKT VOOR STUDENTEN MET DE VOLGENDE STUDIES:

BACHELOR STUDIES: Applied Mathematics, Business & IT, Industrial Engineering and Management, International Business Administration.

MASTER STUDIES: Applied Mathematics, Business Administration, Industrial Engineering and Management, Public Administration.