UTFaculteitenBMSNieuwsWijzigingen Marketing & Communicatie team BMS

Wijzigingen Marketing & Communicatie team BMS

Vanaf 1 oktober is Kim Berkel het nieuwe aanspreekpunt voor communicatie rondom Onderzoek en Bedrijfsvoering voor de faculteit BMS. Hiermee vervangt zij Nienke Nijenhuis.

Kim Berkel heeft hier communicatiewetenschap gestudeerd en is na haar afstuderen in 2016 als projectmanager bij Newcom Research & Consultancy aan de slag gegaan. Daar heeft zij voor verschillende onderwijsinstellingen in Nederland onderzoek gedaan. De laatste jaren is ze werkzaam geweest bij Koninklijke Grolsch in de marketing.

Nienke was sinds 2011 betrokken bij het onderzoeksinstituut IGS en sinds januari 2016 onderdeel van het M&C team voor de faculteit BMS. Nienke blijft in dienst van M&C, ze is aanspreekpunt voor communicatie rondom Onderzoek en Bedrijfsvoering voor de faculteit EWI.

Het M&C team voor BMS

Kim Berkel werkt nauw samen met Kim Bruil en Marijn Keizer, beide marketeers voor de faculteit BMS.

Kim Berkel: +31 53 489 7546 k.berkel@utwente.nl
Kim Bruil: +31 53 489 6401 k.bruil@utwente.nl