UTFaculteitenBMSNieuwsOproep: motiveer studenten om mee te doen met de UT Challenge

Oproep: motiveer studenten om mee te doen met de UT Challenge

De eerste editie van de UT Challenge is begonnen. Deze Challenge is een samenwerking van Universiteit Twente en meer dan twintig partners en organisatie uit regio Twente. Onze studenten worden uitgedaagd om hun idee of prototype professioneel uit te werken met onze UT Challenge partners. Ken jij een student met een goed idee die hij/zij wilt uitwerken en daarbij hulp kan gebruiken? Wijs hem/haar dan op de UT Challenge. De inschrijving loopt t/m 7 april en kan op www.utchallenge.nl.

Wat de UT Challenge de student kan opleveren? Lees dat uitgebreid in het artikel ‘Six reasons why you should participate’ op onze website. Of kijk op www.utchallenge.nl