Chair | A Disser-tations | B Journal articles | C Conference Proceedings | D Books/ Chapters/editors | E Reports External/ Internal | F Oral Presen-tations | G Other results | Total |
ELAN | 0 | 2 | 4 | 0 | 4 | 3 | 0 | 13 |
ELAN (Lerarenopleiding)
N | Journal | Imp fac |
2 | NVOX | |
2 | SUM (N * Imp fac) | 0.00 |
Lerarenopleiding (ELAN)
Articles in journals
Coenders, F.G.M., & Kleijn, E. de (2004). Aansluiting tussen voortgezet onderwijs en hoger onderwijs. NVOX 29 (9), 497-499.
Coenders, F.G.M., & Scholte, H.G.M. (2004). Chemie actueel, zonnetje in het scheikundeonderwijs. NVOX 29 (5), 260-262.
Conference proceedings
Coenders, F.G.M., & Dijkstra, S. (2004). Veranderen de opvattingen van scheikundedocenten die eigen materiaal ontwikkelen, en verandert hun optreden in de klas? In (Ed.), Paper binnen het symposium: Ontwikkeling van docenten bij de vernieuwing van Natuurwetenschappelijk Onderwijs. Utrecht.
Verhoef, N.C., & Broekman, H.G.B. (2004). Classroom assessment of geometric concept development. In (Ed.), Topic group 27: Research and development in assessment and testing in mathematics education. Copenhagen.
Verhoef, N.C., & Broekman, H.G.B. (2004). Problem solving skills to optimise mathematical concept development. In (Ed.), Proceedings fo the 28th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education. Bergen (Norway).
Verhoef, N.C. (2004). Wiskunde leren in een web-based leeromgeving. In (Ed.), 'Leer-kracht ontwikkelen'; thema: 'Nieuwe vormen van leren' .
Internal report
Florijn, M.E. (2004). Evaluatie van de Natuur & Techniekdag. ELAN Doc (Int. r. no. ). ELAN2.
Florijn, M.E. (2004). Evaluatie van de leskist zout. ELAN Doc (Int. r. no. ). ELAN2.
Florijn, M.E. (2004). Evaluatieonderzoek: Technologie & Samenleving Slotakkoord. ELAN Doc (Int. r. no. ). ELAN2.
Florijn, M.E. (2004). Formative evaluation of the Comenius I project: 'Biodiversity across Europe'. ELAN Doc (Int. r. no. ). ELAN2.
Oral presentations
Verhoef, N.C. (2004, September). Het onderzoek van ELAN. Universiteit Twente - Enschede, Colloquium ELAN.
Verhoef, N.C. (2004, September). Leren abstraheren van theorie naar praktijk. Oldenzaal, TCC, workshop TCC.
Verhoef, N.C. (2004, November). Leren abstraheren van theorie naar praktijk. Zutphen, workshop Dalton College.
Relevant functions
Verhoef, N.C., Het opzetten van onderzoek naar wiskundige begripsontwikkeling in het kader van de Stichting Weten. Bonhoeffer College Enschede.
Verhoef, N.C., Onderzoek naar begripsontwikkeling en probleemoplossen in het wiskundeonderwijs. Euregio, ILS.
Verhoef, N.C., Opzet internationale onderzoeksklas met PhD-studenten. Nuffic.
Verhoef, N.C., Opleiden in de school. SCC – UCLO – NHL.
Verhoef, N.C., Begeleiding wiskundedocenten TCC in het kader van bevoegdheden van Lb naar Lc. Twents Carmel College.
Lerarenopleiding (ELAN)
2004, 1-st funding stream.
Name | Rank | appointment size | appointment period | Input fte/y | |
Start | End | ||||
Bruin, dr. ir. I. de | UD | 4.00 | 01-01-2004 | 31-12-2004 | 0,04 |
Coenders, drs. F.G.M. | Vak- didacticus | 24.00 | 01-01-2004 | 31-12-2004 | 0,10 |
Florijn, drs. M.E. | MOZ | 38.00 | 01-01-2004 | 31-12-2004 | 0,20 |
Kramers-Pals, dr. H. | MOZ | 8.00 | 01-01-2004 | 31-12-2004 | 0,08 |
Slettenhaar, dr. ir. H.K. | UD | 24.00 | 01-01-2004 | 31-12-2004 | 0,12 |
Terlouw, dr. C. | DIR. | 38.00 | 01-01-2004 | 31-12-2004 | 0,20 |
Verhoef, dr. N.C. | UD | 32.00 | 01-01-2004 | 31-12-2004 | 0,20 |
Vermaat, drs. J.H. | AIO | 38.00 | 01-01-2004 | 16-08-2004 | 0,73 |
Vermaat, drs. J.H. | AIO | 8.00 | 16-08-2004 | 31-12-2004 | |
Welling, drs. E.M. | Vak- didacticus | 24.00 | 01-01-2004 | 01-10-2004 | 0,04 |
Research Structure of the Faculty
Organisatie-structuur | Onderzoeksstructuur leerstoelen | |
Leerstoelnaam Leerstoelcode | Code Onderzoeksprogramma leerstoel/ (Engelse) naam programma | Onderzoeksproject, code, naam (code wordt voorafgegaan door 400-) |
Lerarenopleiding 25000029 | UT-GW-ELAN Onderwijsontwikkeling en Didactiek Instructional Design and Didactics | 29/0 ELAN Algemeen 29/1 Vakdidactiek 29/2 Opleidingsdidactiek |