Externe promovendus

Telephone: 06-54686418; +31 (0)53 – 489 3299 (secretaresse)
e-mail:h.pol@thecustomerconnection.nl

English profile

Expertise

Harald Pol is werkzaam als onafhankelijk adviseur en interim manager op het terrein van marketing, communicatie en customer service. Door de jaren heen heft hij zich gespecialiseerd in het helpen van organisaties om meer klantgericht te worden. Harald is oprichter van The Customer Connection en het Institute for Service Leadership. Harald is auteur van diverse publicaties op het gebied van klantgericht ondernemen (Effectief Klachtenmanagement, Kluwer, 1998; Het Rijk van Koning Klant, Lemma, 2001; Service Leadership, Kluwer, 2009)

Research

Het onderzoeksproject heet Mastering Meaningful Customer Connections. De centrale vraag in het onderzoek is hoe organisaties een duurzame verbinding tot stand kunnen brengen met hun klanten door een uitmuntende klantbeleving te creëren. In het onderzoeksproject ligt de focus op het effect van verschillende communicatiekanalen en het effect van meer of minder persoonlijk contact op de klantbeleving.

Promoters

  • Promotor: Prof.dr. A.T.H. Pruyn
  • Assistant promoter: dr. M. Galetzka