UTFaculteitenBMSAgendaSummer School Track: de toekomst van gezondheidstechnologie

Summer School Track: de toekomst van gezondheidstechnologie

Van 13-22 augustus vindt de derde CuriousU Summer School plaats op de Universiteit Twente.

Als onderdeel van het programma organiseert de vakgroep Health Technology and Services Research (HTSR) de track ‘de toekomst van gezondheidstechnologie’. In deze track zullen we werken aan early health technology assessment van verschillende aan de UT ontwikkelde gezondheidstechnologieën.

De Summer School wordt gegeven in het Engels en registratie is nu open voor alle geïnteresseerde bachelor studenten. Voor meer informatie kan er contact opgenomen worden met de course leaders , Sofie Berghuis ( a.m.berghuis@utwente.nl)  of Annemieke Witteveen, via  healthtech-curiousu@utwente.nl

Als onderdeel van de CuriousU summer school organiseert vakgroep HTSR de track ‘de toekomst van gezondheidstechnologie’.

De summer school wordt gegeven in het Engels, voor meer informatie zie de website.