UTFaculteitenBMSAgendaModel United Nations (UT MUN)
UT MUN UT 2017

Model United Nations (UT MUN)

Politiek op een technische universiteit? Het klinkt niet zo gek als je denkt!

Van 12 tot en met 14 mei vindt er op de UT voor het eerst een Model United Nations (UT MUN) plaats. Tijdens dit evenement kun jij je stempel drukken op de meest belangrijke onderwerpen in onze huidige maatschappij.

Dit is geen standaard MUN: de UT MUN geeft haar eigen twist aan het evenement door het alom bekende “ High Tech Human Touch” te integreren in het politieke landschap. Dit creëert een connectie tussen de sociale- en technische studies op de universiteit. Over de hele wereld hebben Model United Nations bewezen een inspirerende en motiverende ervaring te zijn en het staat goed op je CV.

Ben jij er klaar voor om een verschil te maken in de wereld? Zorg voor de verandering en maak deel uit van de UT MUN!

Je kunt je tot 10 april aanmelden als delegate. Voor meer informatie kijk op de Facebook page of de website.